Wydarzenia

RUBICON W MOSKWIE - Kwiecień 2007


Moskwa to nie tylko miejsce spoczynku Lenina, nie tylko centrum polityki euroazjatyckiej, nie tylko cel symbol siły Rosji, ale także jedno z najbardziej dynamicznie rozwijających się centrów handlu. Ceny osiągnęły tam już poziom Paryża, a w wielu dziedzinach go przekroczyły, nic więc dziwnego, że moskwianie mają apetyt na więcej. Stąd nie powinna dziwić obecność w tym mieście jednych z ciekawszych targów hi-fi, hi-end i elektroniki powszechnego użytku w Europie.

Tegoroczna wystawa HDI Show, bo o niej mowa, odbyła się w dniach 12-15 kwietnia. Firmy podzielono na dwie części – hi-end rezydował w Iris Congress Hotel, a hi-fi i pozostałe produkty w Crocus Expo. Polacy od lat zaglądają na tę imprezę, zarówno w roli wystawiających, jak i odwiedzających, stąd obecność w tym roku firmy Rubicon. Zdecydowaliśmy się zaprezentować całą linię głośników i okazało się to strzałem w dziesiątkę, ponieważ zainteresowanie przerosło nasze oczekiwania. Pierwsze efekty już są, a perspektywy jeszcze lepsze. 

Z myślą o targach został przez nas przygotowany ekskluzywny katalog, zarówno w wersji angielskiej, jak i polskiej. 
Obydwa można pobrać w formacie pdf: TUTAJ (wersja angielska 14 MB) i TUTAJ (wersja polska 14 MB)

 

                              

 

RUBICON NA TARGACH ISE W BRUKSELI
Po udanym występie marki Rubicon na zeszłorocznej wystawie IFA w Berlinie, tegoroczna prestiżowa wystawa Audio-wideo ISE w Brukseli potwierdziła wysoką jakość tych kolumn. Ilość zainteresowanych osób, zarówno zwiedzających, jak i dystrybutorów oraz ich zgodna wysoka ocena wyglądu i dźwięku potwierdzają, że obrany przez Rubicona kierunek jest słuszny. Szczególnym zainteresowaniem cieszyły się zmiany wprowadzone do kolumn, dzięki czemu uzyskały one status MkII. Do najważniejszych należy zaliczyć pogrubione ścianki, poprawnie przetworniki, wymienione okablowanie wewnętrzne oraz nowe kolce. 
 

RUBICON NA IFA BERLIN

Czasy, kiedy wystarczyło podjąć się dystrybucji pierwszej-lepszej chińskiej marki, byle taniej, powoli zdają się mijać. Nie jest to jeszcze bardzo widoczne, jednak wszystko wskazuje na to, że w najbliższym czasie klienci będą wymagali wyższej jakości. Wciąż będą to niskie pułapy cenowe, jednak jakość wykonania oraz dźwięku musi być wyższa niż w typowym, masowym chińskim produkcie. Dlatego też od dłuższego czasu staramy się, aby firma Rubicon uwzględniła nasze poprawki oraz sugestie dotyczące wzmocnienia ścianek, lepszej jakości oklein, wymiany elementów zwrotnic, zacisków, kolców itp. Okazuje się, że warto, ponieważ Rubicon uwzględnił je i od najnowszej dostawy, która właśnie powinna trafiać do Państwa sklepów, wszystkie modele uzyskują status Mk II, pomimo że są to w dużej mierze nowe konstrukcje, tyle że wyglądające podobnie. Pomimo wyższych kosztów wytworzenia, a co za tym idzie, wyższych kosztów, jakie musimy ponieść, zrobimy wszystko, aby ceny się nie zmieniły.

I właśnie nowe wersje modeli Rubicona zaprezentowaliśmy na wystawie IFA, która w dniach od 2. do 5. września 2005 miała miejsce w Berlinie. Ta największa europejska i jedna z największych światowych imprez tego typu, przyciąga tysiące zwiedzających i potencjalnych klientów. Duże zainteresowanie produktami Rubicona sprawiło, że być może, marka ta stanie się bardziej znana niż dotychczas. To był pierwszy raz, kiedy marka Rubicon pojawiła się szerzej w Europie. I, pomimo wielu bardzo tanich marek tłoczących się w każdej hali wystawienniczej, zainteresowanie Rubiconem przeszło nasze oczekiwania. Co z tego wyniknie - zobaczymy. Już teraz kolumny tej marki są jednak oficjalnie dystrybuowane u naszych południowych, bliższych i dalszych sąsiadów - Czechach, Słowacji, Węgrzech, Rumunii. Dobiegają końca rozmowy z przedstawicielem na Litwie.

IFA 2005 okazała się sukcesem dla wielu polskich marek. Wreszcie czuć, że jesteśmy w Europie, gdzie liczy się tylko to, jaki produkt prezentujemy i w jaki sposób. Okazuje się, że nawet niewielkie stoisko, byle dobrze zaplanowane i prowadzone może przynieść wymierne efekty.